EsomarISO 20252MOAISO 20252NIMAISO 20252dutchenglish
 
 
 
Bezoekersonderzoek VVV Amsterdam gecontinueerd  
januari 2014
Ook in 2014 voert DESAN een continu klanttevredenheidsonderzoek uit onder bezoekers van Amsterdamse VVV-kantoren. Het gaat dit jaar om de vestigingen in het Koffiehuis tegenover het Centraal Station en bij aankomsthal 2 op Schiphol.

Bezoekers van de VVV-kantoren krijgen met behulp van tablets op locatie een korte vragenlijst voorgelegd in het Duits, Frans, Engels, Italiaans, Nederlands of Spaans. De resultaten staan direct ter beschikking van Amsterdam Marketing en de vestigingsmanagers.

Opdrachtgever is Amsterdam Marketing, de city marketing organisatie voor de Metropool Amsterdam. In 2013 werden het Amsterdams Uitburo (AUB), het Amsterdams Tourisme & Congres Bureau (ATCB) en Amsterdam Partners onder het motto 'I Amsterdam' in deze nieuwe organisatie verenigd.

DESAN voert het continue onderzoek in 2014 voor het zevende jaar op rij uit.
 
  DESAN Research Solutions, Raadhuisstraat 46, 1016 DG Amsterdam, telefoon: 020 620 1589, fax: 020 638 7299, informatie@desan.nl