EsomarISO 20252MOAISO 20252NIMAISO 20252dutchenglish
 
 
 
Nieuwe telefooncentrale biedt extra functionaliteit  
oktober 2010
Oktober 2010 is DESAN na uitvoerig voorbereiden en testen overgestapt op een nieuwe telefooncentrale. De digitale SWYX centrale biedt een scala aan nieuwe mogelijkheden bij het uitvoeren en monitoren van telefonisch marktonderzoek.

Van alle gesprekken kan bijvoorbeeld eenvoudig op de server een digitale opname worden gemaakt, waarna ze - na inloggen - vanaf elke gewenste locatie kunnen worden beluisterd. Verder kan voortaan op afstand worden meegeluisterd met telefonische enquêtes. Klant en projectleider hoeven daarvoor dus niet meer ter plaatse te zijn. Daarnaast is het organiseren en deelnemen aan conference calls een kwestie van 'een druk op de knop' geworden.

Door integratie van de nieuwe digitale centrale en de toonaangevende eigen CAI-software van DESAN (Interview Technology, alias IT), is nu verdere efficiency-winst geboekt in het telefonische veldwerk. Enqueteurs kunnen zich volledig richten op de interviews zelf.

De centrale biedt ook nieuwe mogelijkheden voor het optimaliseren van helpdesksystemen voor inbound telefoonverkeer, zoals skill based routering met behulp van een voice response systeem. Bij specifieke interne of externe wensen kunnen de programmeurs van DESAN zelf nieuwe functies en applicaties ontwikkelen.

Meer weten? Tijl Schoonenberg vertelt u alles.
 
  DESAN Research Solutions, Raadhuisstraat 46, 1016 DG Amsterdam, telefoon: 020 620 1589, fax: 020 638 7299, informatie@desan.nl